i väntans tider

Herrejösses vilken lång dag det var i går. Resan ner till Småland gick bra, men hjälp vad segt det var att ta sig hem. Körde 85 mil. Det kändes i ryggen. Jag köpte Fredriks efterlängtade gungstolar på Ikea i Älmhult och var sedan på intervju i Alvesta. Det var väldigt trevligt, men nu måste jag vänta ända tills på lördag på besked. Hoppas verkligen på det här jobbet!!

I dag damp det ner en bröllopsinbjudan i brevlådan. Alldeles grön och fin var den. Passar bra till min gröna klänning jag hoppas komma i innan september...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det kul med bröllop!

jag fick också en inbjudan förra veckan och det ska bli så kul, det är en av mina bästa vänner som ska gifta sig så det blir till att planera möhippa också det ska bli kul.

Hoppas att det går bra och att du får jobbet.



Ha det så bra, kram Rebecca.

2009-05-25 @ 15:05:10
URL: http://beccashus.blogspot.com
Postat av: Nilla

Vi har också fått en grön bröllopsinbjudan...

2009-05-27 @ 00:49:44
Postat av: Nilla

Jag håller tummarna!!!

2009-05-27 @ 00:52:24

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0