couscous?

Mitt liv kan för tillfället sammanfattas med tre ord; rörigt, spännande och ovetande. Med en touch av seghet och sjukdom.

Fredrik blev ett år äldre i dag och av mig fick han bland annat ett körsbärsträd. Så för honom vart det ingen rast och vila på fölsedan minsann, ett stort hål i gräsmattan har vi nu! Jag har dessutom kommit på en utomordentlig plan för min blivande köksträdgård. Planen innehåller plankor, plåt och typ tre ton grus. Helst vitt grus som är skönt att gå på.

I en stor rabatt har vi just nu mest kirskål (typ av ogräs som aldrig vill försvinna) och jag tyckte vi kunde sätta potatis där i stället. Då kommer Fredrik med en av sina underbara kommentarer igen.

- Det går ju inte, där är det ju bara sån där couscous...

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0