skalman han ä tlött - tlööött

Praktiken är slut och det känns hemskt. Väl hemma i Molkom blev jag glatt överraskad. Ett tjockt paket från Bokus - innehållande nio böcker!! Dessutom hade första numret av Leilas nya tidning kommit. Den sparar jag till flygresan. Fyra pocket får också följa med, kunde inte välja.

Försöker packa resväskan men det blir aldrig klart. Som vanligt kommer jag ha med mig alldeles för mycket kläder, vi ska ju ändå bara vara borta en vecka. Jag åkte in till stan förut för ett besök på Forex och apoteket. Kom hem med ett par linnen, en tröja, ny plånbok och lite annat välbehövligt. Men jag glömde bort både Forex och apoteket. Typiskt mig. Jag har för övrigt inga sommarskor!! Funkar gummistövlar? För det har jag.


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0