spykänslor

Usch det kliar och kryper i hela mig. Mår otroligt illa. Har varit med om en grymt äcklig sak. Den ena katten, Gato, har bitit loss en del päls runt svansen så jag köpte avmaskningsmedel. Gav båda katterna det i går och höll i dag på att dö när jag gjorde rent kattlådan. En lång, lång mask låg där. Den var säkert 15-20 cm! Såg ut som ett litet garnnystan ungefär. Stackars katt! Tänk att ha den i sig, hu vad det måste ha kliat på honom. Blää!!
Nu får även Diezel en kur, och frågan är om inte vi också ska ta det. För fy vad äckligt om det kan smitta till människor!!!

Sotaren har varit här, vilket innebar att jag varken kunde sova länge eller åka in till stan. Jag hade en plan på att hinna klippa mig innan praktiken men den sprack. I morgon är det öppet hus på skolan, kanske hinner dit en sväng innan turen går till Skövde. Kul!


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0