försvinna för gott

Fick ett underbart besked i fredags. Jag har fått jobb! Och inte vilket jobb som helst heller. Ett jobb som innebär att jag kommer flytta ganska långt bort. Dessutom ska jag plugga franska!! Vilket härligt år det kommer bli.

Fredrik har redan börjat öva med dammsugaren.


Har haft ett mysigt dygn ute på Fyrbo tillsammans med klassen, marockansk tagine och massa kubb, TP och Chicago. Nu är det bara två dagar kvar. I morgon blir det avslutningsmiddag med spex. Jag och Sanna startar på Kristinebergsvägen med några tequila. Vi ska försöka att inte göra en Simon.

Katterna mår bättre, ja förutom att de försöker döda varann. De har börjat gå ut korta stunder men är otroligt rädda för det mesta som rör sig. Diezel är rejält trött på dem och önskar nog att de kunde försvinna för gott.


 


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0