svalka

I mitt arbetsrum ser det just nu ut som om en bomb slagit ner. I alla fall en liten en. Det är pysselgrejer, tidningar, pocketböcker o annat bôs precis överallt. Jag har börjat packa. Undrar bara lite smått hur allting ska få plats i mina väskor. Undrar även över vad mina blivande arbetsgivare kommer säga om all packning.
Tycker för övrigt att det är ruskigt skönt med lite svalka i vädret. Även om regnet hade kunnat hålla sig borta under dagarna. För att inte tala om åskan!! Den är ju livsfarlig!! Jag försökte distrahera mig själv genom att försöka fota blixtarna, men det gick väl mindre bra. Inte många bilder blev det heller. På blixtar alltså. Av typ 150 bilder kanske det var två som innehöll en liten svag antydan till blixt.
Annars har sommaren gått framåt i sakta mak. Hade en underbar helg på västkusten förra helgen. Segling och tältning. Rökt makrill och färska räkor. Och grillning. Och fiskmåsar på tält. Men det bästa av allt...umgänget med liten lisa och sött sällskap!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0