skenet bedrar

Våra små busfrön tycker mest om att ta det lugnt och sova. På dagarna. För på nätterna är det full fart. Det är inte många blommor som har hela krukor längre. Eller några blad/löv heller för den delen. På djuraffären sa de att katterna måste ha gräs, så nu ska jag så gräs. Inne. I en kruka. Dessutom har de en förkärlek för duschdraperier. Det är nu helt perforerat. Dags för nytt kanske?
I alla fall. De gillar att sova. I de allra konstigaste ställningar och på de mest knepiga ställen. Här är några exempel...


I Diezels korg med leksaker.


I en annan korg...


Eller ovanpå varandra.


Ombytta roller.


Förstår inte att detta kan va skönt...


I tvättkorgen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker jag känner igen det där. Nicke kan ligga och sova ända tills vi går och lägger oss då e det dax för att hitta tår under täcket :( blommor har jag fått ta bort och bytt ut ont plast i de fönster han sover i. Trist men det var enklast så. Tack för samtalet igår. Kramar

2009-01-20 @ 09:22:37
URL: http://linduzkarlsson.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0