med piska där bak

Febern är äntligen borta men hostan är kvar och nu har även en ordentlig förkylning hälsat på. Jag är hemma och kurerar mig. Förutom helgens rally är det ju även fest att se fram emot. Äntligen kunde vi hitta en helg då det passade. Lovar att bjuda på något rött, slibbigt men alldeles underbart gott!!

Runt lunch kom det hem en trött sambo, han hade visst blivit smittad. Så nu när han är som sämst ska han få gå alla hundpromenader, och han ska definitivt inte få äta några panodil. Dessutom ska han få städa och laga mat under tiden jag ligger i soffan och latar mig. Om det ändå varit sommar, för då hade han fått klippt gräset och krattat också. Kanske grävt en rabatt eller två. Jag vet!! Han ska få tapetsera och måla hallen nere, lika bra att passa på nu när han kommer va hemma ett par dagar.

Funderar på att köpa mig en systemkamera. Den stora frågan är Canon eller Nikon. Under dagen har jag fått in lite tips, och än så länge står det 1-1 i matchen. Borde samtidigt köpa en ny mobil. Den jag har är liksom död. I stort sett i alla fall. Det blir veckans uppdrag. Men jag väntar ett par dagar.

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0