sand

Resan till Marocko närmar sig. I går kollade vi på några kortfilmer om landet och det är väldigt likt Tunisien. Ska nog försöka mig på ytterligare en tur i öknen, det var en härlig känsla att bara se sand. Sand och sand överallt. Och dromedarer också så klart.
Jag letar events under den tiden vi är där nere och blev besviken ännu en gång. Förutom att jag missar WTCC i Marrakech i början av maj (har inte varit något storinternationellt race i Marocko sedan 1958) så missar jag även Aïcha Gazelle Rally i slutet av mars. Det är en off road tävling, bara för kvinnor!! Kanske skulle åka ner lite tidigare....


Från dromedarryggen i Saharaöknen.


Fick pröva en aning större dromedar också.


Underbar känsla!


Liten mus är inte rädd för stor dromedar.



Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0