ett och ett halvt år

Vila på sportlovet? Ja, eller hur. Jag vilar lika mycket som vanligt. Alltså noll. Men jag gör roliga saker i alla fall.
Semla med Linda o Sofie. Alldeles för länge sen sist. Men vad hände med bokrean? Hittade typ ingen bok alls jag ville ha. Väldigt ovanligt för att vara mig.
I dag stod det tvätt av väggar på schemat. Och en eventuell tur till Åmål. Fick ett telefonsamtal i morse. "Jag är på väg till tåget. Vad gör du?"  Ja, vad gjorde jag? Tog bussen in till stan så klart. Kollade på en jättefin lägenhet!! Lilla syster ska flytta till storstan! OM TRE VECKOR!!! Yay!

Ett och ett halvt år går fort. Men samtidigt känns det som en hel livstid. Äta middag eller fira? Nej då, det gör vi en annan dag... Charm. I bland är det tur att man hängde så mycket på månen.

Har för övrigt hittat världens godaste sockerkaksrecept. Av vem? Leila så klart!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0