dinosauriefossil nästa?

Påsklovet är slut och i morgon börjar tidningsproduktionen. Två veckor av intensivt arbete både i skolan och hemma. För vi har gett oss på ett superprojekt i trädgården. Inte nog med att gammalt ris sedan typ tio år tillbaka ska dras bort, det ska röjas sly också. Sly så långt ögat når. Någon som behöver material till en bautastor majbrasa? Det är bara att komma hit och hämta. Utöver gammalt ris och igengrodda rabatter har jag hittat en rejäl gömma. En gömma fylld av barr, stubbar, sten och is!! Det är säkert inlandsisen som ligger kvar vilken någon har försökt göra en kompost av. Konstigt folk.

I natt drömde jag att jag vunnit 23 miljoner. I morse kunde jag se på nwt.se att någon lämnat in en lottokupong i Filipstad och vunnit 23 miljoner. Var det jag eller var det en dröm??


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0