Stängt på söndag??

Den här helgen har känts ruskigt lång, gissa varför??!! Jo för idag får vi äntligen tv!!! Lyckan är gjord, lugnt att jag ska se Betnér ikväll!

Nu ska här byggas också, närmare bestämt en hundgård. Efter många sparkar, slag och hårda ord kunde vi igår äntligen komma överens om var den skulle placeras. Kanske inte på det snyggaste placet men huvudsaken är att det blir av iaf. Besvikelsen kom ändå rätt snabbt igår när vi skulle åka till Mr Torgny för att handla virke. Stängt på söndagar. Hur kan man ha stängt på söndag?? Det är ju då folk har tid att bygga och greja...får hoppas att vi hinner med det i em.

FF är hemma och har det skönt idag, han var tvungen att ta en semesterdag. Han ska ju på date. Ja, lite svartsjuk är jag allt. Men det är ju för en god sak, så jag får väl försöka bortse från daten... Ska lägga tankarna på en filmrecension nu istället.

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0