Riktigt hett lammkött

Tillbaka från bokmässan med en hel del i bagaget... Som sagt blev det en del häng vid kockteatern, Leilas bakbok finns numera i min ägo med personlig signering!! Även söte Niklas hanns med...mums vilka goda pizzor på libabröd han gjorde!

Efter härligt lammkött på Bryggeriet drog jag o Elma till Bergakungen. Filmen Mirrors stod på schemat för oss, medan de andra drog ut på krogen. Jösses vilken läskig film!! Men den var grymt bra, hett tips är att se den! Vi trodde inte att vi skulle våga ta oss till bussen efteråt men det ordnade sig... Buss ja, det är ju en historia för sig... Vi backar lite...

Åkte från Karlstad vid sju på torsdag morgon, vi ville ju komma tidigt till mässan. Efter en trevligt pladdrig resa ner ställde vi bilen på Hisingen där vi skulle bo, och hoppade sedan på bussen in till stan. Skulle köpa biljett, men det kunde vi inte göra direkt på bussen. Inte ens ett värdekort! Sms-biljett blev räddningen och vi slapp gå in till stan. 
På kvällen kollade vi med Christian vilken buss vi kunde ta tillbaka... "ta nummer 99"... Ok, sagt och gjort. Efter bion gick vi till hållplatsen - sista bussen gick halv åtta!! Snäll svärfar hämtade oss istället, mitt i natten med svullet knä och ett nästan skrapat ansikte. Väldigt snäll han. (tji fick taxichaffisen som försökte ragga på Elma)
Jag och Elma är inte kompatibla med bussar helt enkelt!

Längtar redan till nästa bokmässa!! :)  

 
Planer för resor till både Köpenhamn och fjällen, det låter lovely!!

Kommentarer
Postat av: Wivvi

Aldrig fel med nya böcker!!

Kramar W

2008-09-30 @ 15:36:05
URL: http://wivecasblogg.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0