Ljuva toner (mer eller mindre...)

Gårdagens klassfest blev otroligt lyckad. God mat och grymt trevligt sällskap... Singstar användes flitigt, men vem vann egentligen?? 'Jag har aldrig' tog fram det bästa (eller sämsta?) ur oss...dansken fick till och med gå ut en sväng när det blev alltför intimt tjejsnack ;D stackarn.
Tequilan stod länge i ett hörn och dammade innan vi sörplade i oss den, mumma!! Finns inte mycket som går upp mot en redig klunk av sådan gudomlig dryck!!

Hemligheter kan inte hållas länge i vår klass, det fick Sofie snabbt erfara. Kul tyckte vi andra!! Mystiske Mats är inte lika mystisk längre, i alla fall inte för Sofie.

Skakade loss en del på Koriander, lite glest med folk men det var kul ändå. Tur man har en DJande Emmelie i klassen :)
Nattamat var tvunget att inhandlas...till Fantastiske Fredriks förtret...och då tog jag tillfället i akt att öva lite intervjuteknik. Stackars killen i kiosken fick stå ut med mig ett bra tag! Mos med strips är aldrig så gott som på natten, utan korv såklart.

Svängde benen över sängkanten strax innan ett idag, blev inte lite sen frukost kan man ju säga. Ilfart in till stan för att lämna in ett vattenprov, men nej då...det hann stänga. Vi hittade nämligen ingen dörr att gå in i...kan va riktigt svårt ibland.
Nu blir det nog pizza om jag kan övertala FF att slita sig från tvspelandet.

PÅ MÅNDAG FÅR VI BILD I VÅR TV!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Wivvi

Hopppas att allt går bra i det nya huset!!

Ha en bra dag.

Kramar W

2008-09-22 @ 10:43:04
URL: http://wivecasblogg.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0