Mjukporr

Jag älskar att redigera!!! Det har bubblat i mig hela veckan, både av lycka och av skratt... Jobbigt är att när jag väl börjar skratta så kan jag verkligen inte sluta! Då fortsätter jag och det kan räcka med att någon säger penna så ligger jag och frustar. Min kära lilla syster yster är likadan. Vi kan ligga i en hög och gråta till slut, av skratt alltså.

Efter många överläggningar och diskussioner är nu fredagskvällen spikad. Bowling med klassen och sedan häng hos Tina. Eventuellt lite Koriander också. Ska bli ruskigt trevligt!! Jag älskar verkligen min klass!!

Stackars Elma då, hon var här och skulle fota kärleksbilder på mig och Diezelbäbisen. Men han var helt besatt av alla äpplen som låg i trädgården, och hur energisk som helst! Hoppas att hon fick några bilder som funkar iaf.

HJÄÄÄÄLP!!! Kom upp en ruta härnu och jag har fått besök av några trojanska hästar, INTE BRA!!!!! Tydligen kom de med när jag laddade ner nya Adobe Reader i går kväll, attans masar!! Vad göra nu???

Bjuder på ett litet grattiskort, Åsa fyllde ju 30 för ett par helger sedan och jag ville toka till det lite. Hittade ingen bra stämpel som passade så jag ritade en egen bild istället, porrigt men ändå rätt snällt va? :P


Kommentarer
Postat av: Wivvi

fräckt kort, vad du e duktig på att rita!!

Önskar att ajg var lika duktig!!

Ha en underbar helg!!

Kramar W

2008-10-18 @ 10:24:20
URL: http://wivecasblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Ska du ut nu på fredag eller var det i frdags????

2008-10-19 @ 18:34:24
URL: http://linduzkarlsson.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0