panelhönor och fyllekajor

Den senaste veckan skulle jag helst vilja radera ut helt och hållet... Har mått skit, och det av en anledning som jag inte trodde att jag skulle få uppleva igen. Tur att jag har en underbar sambo och härliga vänner som bryr sig om och finns där när nåt sånt här händer... tack för att ni finns!!!

I lördags var det dags för 30 årsfest. Jag var definitivt inte upplagd för fest och hade stora problem att ta mig iväg...vilket resulterade i att vi kom försent så klart. FF var nöjd iaf, hade ju egen privatchaffis :)
Som tur var så var jag inte ensam om att köra, vi var tre panelhönor som satt i ett eget hörn och kuckilurade mest hela kvällen. Ruskigt trevligt faktiskt. Framåt tolvdraget fick jag med mig den häckviftande sambon hem, kan lugnt säga att han var festens spralligaste! Numera går han under namnet Fyllekajan Fredrik... Den här gången var det inte jag som hade date med Mr Toilet!

Söndagen tillbringades tillsammans med en klubbad säl, trevligt värre.

Tillbaka i skolan idag, det var jobbigt men kul. Alla var grymt engagerade i första tidningen. Känns väldigt ledsamt att jag inte är med i produktionen, valde lite fel tillfälle att bli dålig på...
Tack snälla Elmapelma för de gulliga presenterna!! Det värmde verkligen!


Saknar dig min älskade Fenix!!!!


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0