Jul igen!!

Gissa tre gånger vad som spelas på min dator just nu?? JULMUSIK!!!! Nu är det väl ändå dags...funderar på att ta ett glas glögg, finns det att köpa nu tro? Annars finns det nog kvar lite i skåpet från förra året skulle jag tro.
Ska snart sätta egen glögg, är ju tradition nu. Och jag kan lova att den blir ruskigt god!!

Gick en sväng längs med vår tomtgräns förut och det är ju riktigt mycket träd som är våra. Alla stora granar som tar upp utsiktsvyn är våra, så de kommer åka ner inom en snar framtid (läs kanske i vår eller nåt...). Kommer bli skitsnyggt med gärdesgård runt hela tomten!


Kommentarer
Postat av: Wivvi

Ja jag längtar till julen!

Handlade en tomte igår!! Jag älskat tomtar!!

Kramar W

2008-10-15 @ 12:56:26
URL: http://wivecasblogg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, då MÅSTE vi ses!!! :D



Jadu... Den där bilen är vit iaf. ;P

2008-10-15 @ 15:40:50
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0