Det snöar!!!

Tro det eller ej, men det snöar verkligen ute!! Visst, jag gillar snö och vinter men kan inte hösten få vara kvar bara lite lite längre??!! Bäst att ta fram glöggflaskan som blev kvar sen förra året och myyysa. Det är ju ändå lov!

Lov ja...det där lovet som jag skulle hinna med att göra så väldans mycket på. Det är redan onsdag och vad har jag gjort? Köpt färg och letat tapeter. Har massvis att plugga också; intervjuer, kartläggning, researchövning, pressetikhäfte...mm... HJÄÄLP!! Syrran som skulle komma hit ett par dagar... Får nog skjuta upp det ett tag känns det som tyvärr.

På lördag händer det grejer minsann!! Mårbacka var inplanerat men det var visst inte förrän nästa helg, så nu blir det bara fest. Fast det är inte så "bara"... Kommer antagligen ligga under täcket hela söndagen...bra avslut på ett alldeles för kort lov! :P Singstar - here we come!!

Kommentarer
Postat av: icka;)

hej, ja jag e ju något rörig som du säkerligen märkt;)

men nu e jag här för att stanna;)

så går det bra med pluggandet då?

allt bra annars, i nya huset, livet hehe

ha det bra kram om!

2008-10-29 @ 22:16:46
URL: http://brunettbrud.bloggagratis.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0