Pensionärer imorgon??!!

Doften av nyklippt gräs och en härlig värme slog emot mig när jag öppnade porten i morse. Diezel var på extra skuttigt humör och tumlade runt som jag vet inte vad... Var jag inte på bra humör så blev jag det när jag kollade på honom iaf!! Hoppas att den här värmen håller i sig ett bra tag nu! Jag behöver lite sol för att må bra!!! Har en innerlig längtan till Spanien just nu (eller jämt rättare sagt). Försökte få FF att flytta till Mallorca men det verkar lönlöst... I höstas sa han att det kunde han mkt väl tänka sig, inte visste jag att han menade när vi blev pensionärer!!!!

Helgen har flutit på utan alltför många konstigheter. Gårdagen tillbringade jag i soffan med en inte alltför härlig känsla. Kändes som värsta bakfyllan och lite till...och nej, jag var inte ute i lördags!! Framåt kvällen hade det nästan gått över som tur var.

I fredags vart det ju lunch med Ninette på Via Appia (inte Vero som du lurade i mig!! :D) med underbart god mat, men jösses vad mätt jag blev!! Jag o FF blev bortbjudna på kvällen, kikade in hur Oscars föräldrar bodde och fick jättegod mat! Någon slags inbakad kassler, den måste jag pröva att göra snart!! Med ett par öl till matsäck drog vi sedan iväg för att heja på grabbsen när de spelade fotboll. Håkan Bråkan och de andra vann enkelt matchen, men kunde ha spelat bättre...det andra laget fick nämligen två röda kort...

Vi passade även på att ta en sväng förbi huset i Norum, där ramlade vi över ett helt dike fyllt med liljekonvalj. Självklart skulle det plockas för att tas med hem! Tydligen är jag allergisk mot det mesta nu, för efter ett par djupa nosningar i blombuketten sattes ett tätt lock för näsborrarna... :/ Arrgghhh!!

Efter en god efterrätt blev det storstan igen, tillbaka till en helt tokig Diezel. (som om det var nåt ovanligt...)

Sista veckan i skolan känns väldigt vemodig...men men, snart är det höst igen!
Har stora planer inför hösten också, beror lite på ekonomin och hälsan, men det ska iaf va bestämt innan fredag!! Snabba beslut här, men det passar alldeles utmärkt för impulsiva mig!! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

♥ ha en trevlig måndag ♥

2008-05-26 @ 11:54:45
URL: http://hannaofsweden.blogg.se
Postat av: Lisa

vad för höstplaner?! :) nyfiken härnu!

2008-05-26 @ 15:20:38
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Wivvi

Jag ser bra framemot min avslutning!!!
Jag slutar nästa torsdag, sen ska jag bara njuta hela sommaren med gubben och barnen!!
Hoppas att du får en bra dag!!
Kramar W

2008-05-27 @ 08:45:25
URL: http://wivecasblogg.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0