Jobbigt att vänta...

...på besked om vi får huset eller inte... :/

Har ledigt från skolan ett par dagar nu, för de andra är på klassresa. Passade på att städa o så igår, och idag ränner jag runt på stan. Ska kolla om jag kan fixa mobilt bredband, är så trött på att inte ha tillgång till nätet när jag vill...

Det händer mycket just nu...ganska jobbiga grejer...men nu har jag äntligen sagt ifrån. Har  markerat vad som gäller så länge det inte återgår till det normala, får väl se om det hjälper eller inte. Det är ju bara för ditt eget bästa!! Trodde faktiskt att du skulle fixa det den här gången, men vad du än tror så kan du inte dölja det för mig. Jag fattar mer än vad du tror!! Som du är van vid så kommer jag alltid när du vill ha min hjälp, jag ställer alltid upp med det ena och det andra. Utan att ngn gång få nåt tillbaka. Men nu är det slut på det!!
Du måste själv ta tag i ditt liv, du är vuxen och kapabel att ta hand om dig själv. Att du sedan väljer att förstöra ditt liv, det ska inte någon annan än du själv ha dåligt samvete för.
Älskar dig, men nu orkar jag faktiskt inte mer. Någon gång måste jag dra en gräns, och det har jag gjort nu. Hoppas du förstår det, om inte nu så iaf ngn gång i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Lisa

håller så med dig om det sistnämnda. bra du som står på dig. någon gång måste personen i fråga inse fakta. det är inte en hållbar situation. vuxen nu, och måste sköta om sitt liv. inte alltid andra kan hjälpa till... och nu har det hjälpts nog.
kram till dig!

2008-05-20 @ 16:48:39
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0