Skolan...

Sitter vid datorn i skolan nu... Klar med min novell, och har dessutom skrivit en överklagan till försäkringskassan. Den ska va inne senast nästa vecka, och innan dess ska jag förhoppningsvis ha fått tid hos ny läkare också. Vilket tydligen kan ta hur lång tid som helst här...

Snart är det skön helg!! Den är efterlängtad, har inte umgåtts så mkt med FF under veckan nämligen. Igår var han så gullig och köpte en underbar sak till mig. Visar när jag kommer hem. Vi fixade present till Mats som fyller och ikväll är vi ditbjudna på middag. Mums!! Imorgon är det 30 årsfest hos Oscar, ska bli superkul!!
Har känt mig lite hängig den senaste veckan så jag hoppas inte jag blir sämre under helgen. Vill inte ha tråkigt och bara sitta hemma.
Just det ja, ska träffa Malin imorgon för fika. Det var jättelänge sen sist så det ska bli kul, förväntar mig lite skvaller. :)

Natten var outhärdlig, vaknade vid tre av att det var väsen utanför...och sen kunde jag inte somna om. Vände och vred på mig miljarders av gånger...skönt när klockan ringde och jag kunde gå upp!!

Snart är det fika och vi har lite högläsning.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja och huuuur kommer det sig? Är det inte märkligt?

2008-03-14 @ 10:30:10
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Jennie

skoj med högläsning :P haha

svar: de gick bra som tur e!

2008-03-14 @ 11:12:38
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Jo, det gör fortf ont
men såhär efter en vecka börjar jag bli van

2008-03-14 @ 11:13:56
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0