Killar säger jag bara...

Var bort till FF en sväng förut. Han ville att jag skulle hjälpa honom med att ha "ta-bort"medel på hans jeans...som om det skulle va nåt svårt. Ja nu har han ju lärt sig ngt nytt idag då! :) Det är ju alltid bra.
Han är ruskigt bra på att skoja med mig, så ibland vet jag inte om han menar allvar... Rätt så jobbigt, men han får sig ju ofta ett gott skratt i alla fall!! :/

Nu blir det dusch och sen ett djupdyk i garderoben. Måste verkligen skaffa mig en drös med nya kläder...har inget kul alls längre känns det som.
Ska bli gott med bortamiddag ikväll, smakar alltid godare när man själv inte stått vid spisen. Nog för att jag lagar ganska god mat men det är alltid godare borta ändå på nåt knepigt vis.

Förresten så fick jag bra kritik på min novell av min lärare förut. Så kanske jag skriver den här ngn dag om ni har tur, eller otur. Det beror på hur man ser't...

Ha en trevlig fredagskväll nu!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack så mycket! Det gick jätte bra =D Jag fick jobbet direkt haha. Så nu måste jag bara berätta för dom på det andra jobbet jag repcis hade fått =S Ja, visst är det alltid godare när man slipper göra allt själv! Hade gärna läst novellen faktiskt. Vad handlar den om? Ha det så trevligt ikväll!

2008-03-14 @ 19:07:52
URL: http://ekgc.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0