fylld av grus

Kvällen igår hos FFs syster blev otroligt lyckad! Väldigt bra omgång av melodifesten, och det var verkligen rätt bidrag som gick vidare till final!!
Pojkarna lagade tacos medan vi tjejer tog det lugnt. :) Precis som det ska va.

Vi fortsatte kvällen i sångens tecken med spelet 'så det kan låta' med mer eller mindre bra sånginsatser. Tjejerna ägde lätt!!
Prövade en ny cider, och jag måste nog erkänna att det var ett riktigt dåligt köp. Det var Xider Spring, smakade väldigt konstgjort med en liten aning av melonglass. Inget jag kommer testa igen. Ölen var helt klart godare!!

Framåt tretiden var vissa lite väl dragna och vi tänkte kanske det var dags att bege sig hemöver... Taxisven ringdes och vi fick en guppig resa in till stan. Såg fram emot att krypa ner i en härlig säng...Men inte då!! Där var ett helt grustag... När Diezels hundvakt lämnat av honom under kvällen så passade D på att hoppa upp i sängen o gotta sig när vi inte var hemma!! Hu vad det var grus överallt, inge kul alls!! Men till slut somnade jag iaf, kom väl upp framemot halv tolv i morses. :)

Idag har vi bara slappat, kollat på film o käkat pizza. En vanlig söndag med andra ord. :)
Hoppas er helg var lika bra som min!!

Kommentarer
Postat av: Wivvi

Låter som ni hade en toppen kväll!
Kramar W

2008-03-02 @ 23:42:39
URL: http://wivecasblogg.blogg.se
Postat av: Kajsa

Ja visst är det gott =D Fast inte efteråt direkt, haha =D

2008-03-02 @ 23:53:01
URL: http://ekgc.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0