Bland snorkråkor och slem

Var riktigt dålig igår. Snorade hela dagen i skolan, vill så gärna va där så jag kämpade. Håller på och filar på en novell nu, om otrohet. Hoppas den blir bra, kanske ni får läsa den här...
Em tillbringades i FFs soffa, han gjorde mat (billys panpizza) åt mig och höll mig sällskap. Såg på en rätt så ok film innan jag traskade hemöver och bäddade ner mig framför Private Practice.

När jag vaknade i morse så var jag rädd för att behöva stanna hemma, men jag mådde lite bättre. Nu känner jag mig riktigt pigg, förutom rinnande ögon o näsa då förstås...
Jag har varit konstant sjuk sen slutet av augusti nu, vad är det som är fel med mig egentligen?? Man kan ju börja undra...

Nu ska jag pyssla lite med några påskkort. Bojkottar fortfarande "Let's dance" så ikväll blir det "Så kan det låta" istället.

image192
Paulins underbara katt "Iris"

Kommentarer
Postat av: Elin

ja det var så fruktansärt... kunde liksom inte komam ifrån den hur mycket ja än försökte somna om...

2008-03-07 @ 15:36:30
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Wivvi

Tråkigt at du inte mår OK.
Hoppas att du får en mysig Fredags kväll!
Kram W

2008-03-07 @ 16:38:56
URL: http://wivecasblogg.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0