Sol, blåbär och en lycklig hund...

...så ser min vardag ut just nu. Vi lånar FFs mors hus den här veckan för de är på Korfu. Njuter av att ligga ute på altanen och sola... Plockar blåbär på tomten, tänkte mig en god paj ikväll :). Diezel skuttar runt och njuter av friheten, tar ett dopp i sjön efter morgonens långpromenad. Kort sagt - underbart!!
FF gör sin sista vecka innan semestern. Vi litar inte riktigt på den svenska sommaren så igår bokade vi en resa. Till Tunisien. Har aldrig varit där förut så det ska bli riktigt kul faktiskt. Längtar redan.

Helgens resa till Hjo var jättekul!! Hittade ett par riktigt fina keramiksaker, och så ett får givetvis. :D Tror inte FF och Oscar vantrivdes alltför mkt. Åt smörstekt röding på underbar restaurang nere vid Vättern...mumma!! Ninette och jag är lika förtjusta i hantverk så det var ju en dröm för oss att gå runt där. Första gången där för mig, men definitivt inte den sista!!

Husen kommer och går här... Två hus som vi gärna ville ha, fick vi inte till ngt bra pris så de la vi ner. Igår var vi med på budgivning på ett annat hus, men "förlorade" med 20 000. Det går ju inte att lägga hur mkt pengar som helst på ett litet hus...
Vi har ju kollat en del hus i Molkom men jag har väl inte riktigt känt att jag vill bo där. Men nu har jag hittat ett jättemysigt!!! Så det är ju väl värt att kolla på iaf. Men visningen är inte förrän om två veckor!!! :P


Det har varit mkt för dig nu, du finns i våra tankar.

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0