Slut på friden

Då var det dags att lämna skogen och flytta in till stan igen...den här veckan har varit sååå skön!! Rätt så okej väder också faktiskt. Jag hade gärna stannat en vecka till... :)

Varför finns det folk som gillar att ljuga egentligen?? Alla lögner uppdagas ju förr eller senare...ibland även direkt. Och varför ljuga när det inte ens finns någon anledning att göra det? Ja ibland blir man inte klok på allt knepigt folk. Bra i alla fall att det blev uppklarat, men jag tycker synd om henne ändå......

De senaste nätterna har jag drömt riktiga mardrömmar...jag måste nog undersöka vad dessa betyder... Trevliga är de definitivt inte!!

Nu blir det städning med centraldammsugare, och sedan stan med Hanna!! :) Och imorgon är det fest på G!

Ja just det, grattis älskling på namnsdagen!!!!! Och skönt med semester nu va?!

Kommentarer
Postat av: BLONDINA

fin blogg :)

2008-07-18 @ 09:08:40
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Wivvi

Hoppas att du får en bra dag!!

Kramar W

2008-07-26 @ 10:59:56
URL: http://wivecasblogg.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0