Hes eller pipig...vilket är värst??

Någon som vill gå på jakt med mig??
Här om natten önskade jag att jag hade haft ett gevär...och att det var tillåtet att skjuta från sovrumsfönstret...
Den som påstår att måsungar är små, söta och helt oskyldiga djur är helt enkelt dumma i huvet!! Måsungar är bland det värsta som finns!! Inte nog med att deras mammor och pappor vaktar dem febrilt genom att dyka ner och attackera folk, de skriker på nätterna också!!! Låter ungefär som en hes fiskmås med ngt stort i halsen... Plus att de kan ju inte flyga så de springer fram o tillbaka på gatan nedanför lägenheten. Detta innebär långa vakna nätter...

Vakna nätter kan även bero på otroligt irriterande pipiga mygg!! Och när man försöker slå ihjäl dem blir ju givietvis Diezel rädd (som alltid ligger under vår säng på natten) och börjar smyga/springa runt. Stänger vi fönstret så kan vi inte sova ändå, på grund av klibbigheten som den tryckande hettan innebär... Dött läge alltså...

Imorgon ska FF ut på hemskheter...och nu börjar han bli rejält nyfiken skulle jag tro. Han ringde mig förut och frågade om jag kunde köpa med några morötter...han ska nämligen ha med sig det!! :D Spännande!!
Själv ska jag på trevlig tjejmiddag...hoppas på lika trevlig utgång senare också. Är riktigt festsugen nu!!!!

Gårdagen tillbringades först med en syster som skulle på äventyr, en syster som verkade allmänt knepig om jag får säga vad jag tycker...
Sen vart det Bomstadstranden med Malin. Sol blev det mycket av men vattnet tog sig bara upp på låren...en aaaning för kallt!! Men Malin doppade sig minsann två ggr. På vägen hem slank vi in på Ikea och shoppade parasoller...tills nästa gång vi ska ligga på stranden. :)

Hoppas på sällskap av liten syster yster imorgon! Håller tummarna!!

Ja just det, idag ska jag prata med mäklaren...igen. :)

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0