Helt ärligt snodd...

...är denna listan från Liten Lisa

10 favoriter

Dialekt: Är norska en dialekt?? :) Annars får det bli dalmål
Mat: Kålpudding med potatis, lingonsylt och sås
Låt: More than worlds - Extreme
Tecknad figur: Dr Snuggles
Sport: Hockey...och allt annat utom tennis o golf
Komiker: Björn Gustafsson, vem annars?
Veckodag: Fredag
Glassmak: Choklad
Soloartist: Abslout ingen aning...

9 för tillfället
Humör: Lyckorus på grund av en mugg blåbär :)
Tanke: Var bor vi om drygt två veckor??
Kläder: Långa svarta shorts o vitt linne
Bakgrund: Lånad strand
Känsla: Hungrig
Tid: 11.08
Bästa sak: Mobiltelefonen
Irritationsobjekt: Mardrömmar

8 första
Bästa vän: Mia
Husdjur: Katten Kurre
Kyss: Peter
Piercing: Öronen...sen tungan
CD skiva: No idea!! Skaffade stereo när jag var typ 18 :D
Bil: Toyota Carina
Ord: "Ngö" enligt mina föräldrar

7 senaste
Telefonsamtal: FF
Mat: Smoothie måltidsersättning
Dryck: samma som ovan
Biltur: Bergvik för att boka resa
Tv-program: Victorias födelsedagsfirande
Spelad låt: ??
Köpta klädesplagg: Svart linne tror jag


6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nixus
Brutit mot lagen: Ja tyvärr
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Nej usch vad äckligt...ha ha...
Varit med på TV: Inte än
Varit med i tidningen: Flera gånger


5 nej tack
Skolämne: Historia
Mat: Oliver
Musik: Techno
Dryck: Whiskey
Djur: Spindlar


4 saker
Du gjorde igår kväll: Kollade på tv och tog det lugnt
Du kan höra just nu : Ett svagt surrande från datorn och ett mystiskt bankande ljud utifrån
Du inte kan leva utan: FF
Du gör när du har tråkigt: Får jag tråkigt så byter jag aktivitet helt enkelt ;)


3 personer

Du kan berätta allt för: Paulin
Du tycker om: Det är många det...
Du inte gillar: Reinfeldt

2 val
Coca Cola eller Fanta: Fanta
Hund eller katt: Hund såklart


1 önskan
Att bli ekonomiskt oberoende


Kommentarer
Postat av: Wivvi

Jag har samma önskan!!

Ha en bra dag.

Kram W

2008-07-16 @ 10:02:57
URL: http://wivecasblogg.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0