utmanad av liten lisa

Vad gjorde du för tio år sedan?

Oj det var lääänge sen, jaa vad gjorde jag då egentligen?? Hmm, jag gick andra året på karlstads universitet. Hade precis flyttat från mitt ex och skaffat min allra första helt egna lägenhet!! Det var härligt!!
Annars var det hårt studentliv som gällde, minst tre utekvällar i veckan!! :) Miss that time!!!

Vad gjorde du för ett år sedan?
Det var precis innan jag fick reda på att jag var gravid...umgicks med trevlig Niclas.
Var inte så glad på en person i min närhet, hatet var mkt nära...

Fem snask du gillar:
Vad gillar jag inte??!!
Men Marabou daimchokladkaka är helt underbart beroendeframkallande. Nötkräm är inte heller helt fel, ni vet den där lilla påsen man river av ett hörn o suger i sig innehållet från!!
Geisha choklad och Fazer mjölkchoklad är också favoriter...
Wienernougat får jag inte glömma heller!! (anar ni den gemensamma nämnaren?? rätt!! CHOKLAD!!)
Helvete vad jag blev sugen på godis nu då, inte bra alls det....

Fem sånger du kan hela texten utantill på:
Jösses...ingen aning, det är säkert massvis... har ju sjungit en del i mitt liv om man säger så...

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Då hade jag betalat av mitt studielån, köpt en bil, rest en hel del...och anlitat ngn som hade tapetserat klart mitt sovrum!!
Hade jag haft massa miljoner hade jag även delat med mig till familj o vänner, gett en del till välgörenhet. Öppnat en affär, köpt ett stort hus på landet... rest ännu mera... :) Finns ju massa att göra av med pengar på!!

Tre dåliga vanor:
Har svårt att tänka på mig själv, sätter oftast andra i första rummet.
Dålig självkänsla (men ruskigt bra självförtroende!!)
Godisråtta!!!


Fem saker du gillar att göra:
Umgås med de jag älskar, sjunga, skapa, festa o ha sex!! :)

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Skulle nog kunna klä mig i vad som helst, beroende på tillfälle. Päls går dock bort, och snowjoggings!!

Fyra favoritsaker:
Helt klart mobilen, Diezel, datorn (trodde jag aldrig att jag skulle säga) och mina bröst. HA HA


Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen:
Alla som känner sig sugna!!!! :)


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0