stackars stackars

Stackars liten...nu har jag nog smittat FF också. Och killar som blir såååå sjuka!! :)
En gång för ca fem månader sen var det ngn som sa till mig att hela FF lyste...undrar om han fortfarande gör det...
Hoppas han aldrig slocknar!! :)

Någon fyller ju 30 här under våren, och jag håller på o klurar på nån bra present. Men det är så svååårt!! Jag vet vad jag helst vill ge honom, (förutom hårt o hett sex då...), men vi får väl se vad det blir av planerna...
Han o Oscar ska till Tyskland o köpa massa gott till festerna, Oscar fyller också gubbe nämligen. :)
Blir ju en del fester i vår, många fyller år o många flyttar... GÔTT!!!

image125
Den här synen är, som jag nämnt förr, inte helt ovanlig...


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0