snöstorm!!

Rundan på stan gick bara bra, hittade en ny kalender. Plus almanacka att ha på väggen, superbra. FF fick en egen "rad" där jag ska skriva in hans schema så slipper jag fråga varje dag... :)
Hittade dock ingen present till lilla mamma, får kolla imorgon igen.

Godisbegäret har faktiskt hållt sig borta idag...peppar peppar...
Har nyss gjort fullkornscouscous o järpar till middag, med kall currysås. Lovely!! :) det blev matlåda till både mig o FF imorgon, gôtt!!

Just nu snöar det som tusan här!! Hoppas det ligger kvar o inte bara blir tö och blask för det vill jag verkligen inte ha nåt mer av !!



Kommentarer
Postat av: Lina

Jajamensan gör det! Är verkligen smaskens att tugga på.. Gott när dom är sådär kalla o krispiga också :)

2008-01-03 @ 19:55:10

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0