snor o kyla

Snoret rinner och frodas... Inge trevligt alls.
Kom till en hemsk insikt igår kväll. Nästa vår är det tio år sedan jag var klar från Universitetet...jösses vad tiden går snabbt!! Tycker inte det var länge sen jag satt med pappren och skulle söka utbildningen. Hjälp!!

Idag är det äntligen minusgrader ute, hoppas att det håller i sig. Det behövs både kyla och snö i till Svenska rallyt som drar igång om lite drygt två veckor. Annars blir det inge kul... Måste köpa mig en ny mössa också. Eller ja, ny o ny, har inte haft ngn på ett antal år. Har en riktig "bonn-mössa", sån där med öronlappar... men den vågar jag ju inte gå med när nån ser mig!! :) Fast den är ruskigt varm och skön. Ha ha...

Ska försöka mig på lite städning idag. Kanske baka lite bröd också, vi får se vad det blir.

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0