Knockad igen...

...av det idiotiska paraplyt!! Vet inte hur jag lyckas med allt egentligen??!! Det regnade i morse så att gå utan paraply var inget alternativ... Men samtidigt blåste det som satan så det var ingen lätt uppgift att ta sig till skolan precis. Men det gick.

Vi hade friskvård idag, kollade på en film, tog en promenad (i blåsten) och gjorde fruktsallad. Mysig avslutning på veckan.
Sen gick jag o Amanda ner på stan en sväng. Nu skiner faktiskt solen!! Skönt! Jag hittade en skjorta som jag ev ska ha på lördag, får se om den passar till klänningen. Sen köpte jag massa grejer på Panduro till min korttillverkning, hittade även två passepartout till bilderna på Diezel. Så nu blir det att måla ramar o få upp dem innan imorgon är det tänkt.

Städning nästa!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0