inte på topp idag

Idag har det varit en jobbig dag. Börjar tvivla på att jag ska klara av att gå i skolan... Visst, det är i var o ens egen takt o så men jag har så otroligt höga krav på mig själv. Det är ju en del till att jag blivit sjukskriven från början.
Vi började på en ny grej idag. Vi ska under två veckor syssla med keramisk skulptur, med temat djur. Alla verkade få idéer direkt, började skissa o jobba med leran rätt så snabbt. Jag har mest kikat i böcker efter inspiration. Ett tag fick jag sätta mig i biblioteket för att lugna ner mig...

Lunchen är ju inte precis bra heller. På en timma ska jag hem, göra/värma ngn mat, äta, gå med Diezel o sen tillbaka till skolan. Det går på en timma om jag cyklar snabbt o slänger i mig maten. Men stress är INTE bra för mig, så jag ska försöka komma på en bättre lösning tänkte jag.

Natten blev ryckig också, ganska många timmars sömn för en gångs skull...men jag vaknar ju hela tiden så det blir ingen sammanhängande sömn. Dessutom försöker jag vänja mig vid en ny kudde som jag fick i julklapp, som ska va bra för rygg o nacke. Den är skön men tar ett tag innan man vänjer sig tror jag.

Värst vad jag var negativ idag känner jag...bäst att försöka komma på bättre tankar.
Ikväll är det iaf idrottsgalan, det ska bli kul att se!! Jag o Diezel ska mysa i soffan hade jag tänkt.
Borde laga matlådor till FF också som jag lovat, får se om jag orkar. Det är ju inget måste men...

Puss puss


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0