Full fart!!

Jösses vad det är svårt att sätta papiljotter i sitt eget hår!! Speciellt när det har råkat växa en hel del sen sist... Men vill man va fin så... :) Känner jag mig själv rätt så blir det inga lockar utan jag sätter upp det istället! Efter allt jobb...

Var nere på stan med Malin förut, shoppade lite och åt lunch. Mysigt.
Lämnade Diezel hos Reine o tjejen också, de ska ha han tills i möra.

Nä nu ska jag poppa vidare med mina hårrullar, ska nog snart korka upp också tänkte jag. Är ju gräsänka idag. :) FF ringde vid halv två från Mora o var redan ordentligt dragen...får väl se om det blir krogen eller sängen för honom ikväll. :D

Återkommer med lite mer promille i blodet...

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0