dåligt samvete...

Har ätit pizza...och det borde jag inte gjort...försöker ju va lite nyttig men det gick ju inge bra idag iaf.

Gårdagens fest blev lyckad. Fast mitt vin var ju en historia för sig. Först silat genom melittafilter, sedan utspätt med sockerdricka... var inte speciellt gott, men med lite dricka i blev det som saft. Slurp sa det så var det slut. :) Blev till att öppna ett par cider också...
Patrik myste med fyra pumor. :)
Ett styck Wilde med sällskap kom förbi efter hockeyn, trevligt trevligt.
Brudar två från stora metropolen dök in, suuupernajs!! Gott o kramas lite med dem.

Den hickande FF och hans vapendragare kom aldrig, de drog till en krog med några andra bruttor istället. Lika bra var väl det, nä då...nu skojade jag bara... :D

På månen var det massa folk, märktes att det var löningshelg. Min magkatarr gjorde sig påmind tyvärr...får nog sköta om den lite bättre så det inte blir ett litet sår igen. Det är INTE kul alls det...

Nä nu blir det snart One tree hill... FF är o hämtar sin väska hos Håkan bråkan, o jag lurade med honom Diezel :D Gott med promenix för honom också.
Diezel ja, han skulle ju va hos reine tills idag egentligen. Men jag fick tillbaka honom igår kväll redan, tjejen hans blev tydligen väldigt allergisk. Det var ju synd.
Börjar ana att jag också är allergisk mot han, får nog göra ett sånt där kul pricktest framöver här... :/

Bjuder er på lite fler bilder från festen!!

     

  



Kommentarer
Postat av: Lisa

kramkalas?
ja, himla dålig helg att bli sjuk på. men får väl försöka se det positivt - jag var ledig, och förlorade så sett inga pengar. pfft.
klart vi ses i helgen!
kram

2008-01-27 @ 20:06:35
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0