blodet rinner...

När vi gick hem från månen i lördags råkade jag visst putta till FF lite...och på grund av att han inte var heeelt nykter, så åkte han in en betongvägg eller stolpe eller nåt sånt. Skadade lilla örat så det blödde lite...
Detta kommer jag få höra i all evighet känns det som! :) Inte visste jag att jag var så stark. Hi hi...

Gjorde laxsoppa idag, mumsigt!! Med nybakt bröd till, lovely!!

Imorgon är jag ledig från skolan, ska luncha med Ninette, och sen på möte. Ngn tant ska hjälpa mig att överklaga beslutet från försäkringskassan. Får väl se hur det går. Ska iaf bli jättekul att träffa Ninette igen!! :)

Kollar på Gossip Girl nu, nya serien på 5an. Verkar riktigt bra faktiskt!!

Ha de gôtt!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tusen tack!!

Hoppas du haft en bra dag! kramar

2008-01-29 @ 20:37:20
URL: http://ninninusens.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0