barskåpsinventering

När man inte har något att göra (men massa man behöver göra) så hittar man på en hel del onödiga saker.
Men en inventering av barskåpet var faktiskt precis vad som behövdes, just idag. :)
Detta innebar att jag hällde ut en hel del sprit...små slattar i massa flaskor...när man har fest så blir det ofta kvar en hel del. Men vem sparar på allt??
Hade även några gamla likörer som fick slinka ner i avloppet. Bland annat en med kanelsmak som jag köpte i Spanien för snart tre (!!) år sen. Inge god alls!!
En tom tequilaflaska fanns också, ville väl ha nåt fint att se på antar jag...annars vet jag inte varför jag haft den kvar... Nu åkte den iaf.


Så vad finns då kvar??
En whiskeylikör
Lite grön curacao
Halv flaska Pisang Ambong
Ngn slags kokoslikör
Hmm...ja, det var ju inte mkt att hänga i granen.
Får nog bli en tur till bolaget när plånboken blivit lite tjockare.

Kommentarer
Postat av: only guys aloud

en fladdrande kondom? Oh helvete, då va han säkert nöjd. Påpeka att det finns XS i butikerna hahahahah

2008-01-22 @ 13:43:38
URL: http://onlyguysaloud.blogg.se
Postat av: Åsa.S

Haha, det låter inte som det skulle gå att bland nån vidare go drink av det du har hemma! ;)

2008-01-22 @ 16:40:49
URL: http://glansigyta.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0