avsugning

FF kom hit på middag förut, chili con carne med ris.
Pratade på att det snart var dags att ta bort alla julsaker. Men var slänger man en gran mitt inne i stan egentligen?? Och det går ju inte att klippa ner den för då blir det barr i hela lägenheten...
"Vi suger av granen först..."
Hmm...jag säger ingenting så har jag ingenting sagt. :) Älsklingen.

Jag tänkte va snäll o panta lite burkar o flaskor åt FF idag. Det var en del påsar, och jag kunde ju få panten om jag ville... :) Av 69 burkar var det pant på 23!!! Ja ja, får väl tänka som så att de blev återvunna iaf.

Diezel har hittat ett nytt favvoställe hos FF. Han brukar stå o kolla ut i fönstret om det går förbi några pumor nere på gatan! :)

image88


Nu blir det stridspiloter för hela slanten!!
Natti natti

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0