utan eller med kläder?

Vi ska hålla på med teckning i två veckor på skolan, och det älskar jag!! Idag teckande vi modell med kläder, nästa tisdag är det utan kläder (kroki). Det ska bli spännande för det har jag aldrig testat förut. Jag saknar Amanda i klassen, hon är ju i Thailand. Hon har tagit dykcert nu, de två första stegen. Hon verkar ha underbart härligt där borta. Jag skulle ge nästan vad som helst för att vara där jag också...

Hörde av säker källa att det pågick krig med isbitar på Nöjes i lördags...pojkar säger jag bara... ;) Tur man inte var där, målet var tydligen tjejers urringningar!! Hi hi... Får bli nån fest snart igen här, blir tråkigt när det går så långt mellan varven ju!! Väntar på inbjudan till inflyttningsfest i gröna huset i Åmål också!! (känn dig träffad...)

Nu ska jag få lite inspiration av Simon & Thomas hade jag tänkt.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:)

2008-02-12 @ 08:22:41
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0