Petig fotograf


Vi har haft temadag om demokrati idag...både intressant och tråkigt...
Bland aktiva värderingsövningar och föreläsningar hittar man många nya vänner. Jag stortrivs redan!! Detta är verkligen något för mig, varför har jag inte gjort detta tidigare egentligen? Men, jag har ju lärt mig av mina erfarenheter också...det är aldrig fel.

Nyss blev vi fotograferade, av en rätt så tokig fotograf... Blir intressant att se hur det blir. Han la rätt håret, pillade på örhängena, petade fram hakan och drog fram ena axeln... Ja, det såg lika konstigt ut som det låter!!! :D Och detta ska in i skolkatalogen!!!! Argh... :)

Imorgon bär det av emot de djupa värmlandsskogarna, närmare bestämt Fyrbo i Älvsbacka. Där ska vi paddla kanot, grilla, umgås och jobba i dagarna två. Ska bli kul! Bara att hoppas på att regnet håller sig i molnen...

Fem dagar kvar.....

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0