Då var det dags!!

Äntligen ska vi få flytta in i huset!! En del av flyttlasset går ikväll, resten på lördag. Gissa att det regnar idag...

Igår firade jag o FF årsdagen av vårt sängumgänge, hade tänkt oss en glass men det blev en chokladboll istället. Lyxigt ska det va annars kan det kvitta!!! Men någon upprepning av förra årets bravur med två ggr blev det tyvärr inte... Blir bättre när vi har ett helt hus att inviga :D

Trivs bra i min nya klass, visst kan en del va grymt jobbiga ibland...ta för exempel dansken - kan aldrig låta mig få bestämma ngn regel i Uno!! Tjejer som snusar det första de gör på morgonen - behövs ytterligare kommentar?? Men den som är allra jobbigast är nog den som inte vet om att hon är vuxen...verkar rätt så blond faktiskt... Fast i det stora hela är det en riktig trevlig klass... ;D


Om några timmar ska jag lämna in personporträttet, och jag är väl inte riiiiktigt klar än om jag säger så. Men jag jobbar bäst under press så det blir nog bra. Ska hinna med en snabbis också. Till banken alltså. För att skriva på papper och få NYCKLARNA!!!!


Honungsvatten nästa för här är det hosta och snorigt till tusen..... :/ Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: icka

WOW faan så kul gumman =)

ett eget hus liksom...

ja ni kommer säkerligen stortrivas....

kram

2008-08-26 @ 09:53:42
URL: http://www.wahlstroms.bloggagratis.se
Postat av: elmaa

Jag vet inte om jag någonsin sa det under de här dagarna vi har träffats. STORT GRATTIS till huset! Detta kommer bli toppen. Det känner jag på mig.



Och det där att jag skulle vara "blond" skall jag verkligen försöka bortse ifrån. Även om det är svårt. För klassfridens skull. ;)



För övrigt finns det ett meddelande till dig på min blogg.



kram kram

2008-08-27 @ 22:31:22
URL: http://www.elmaa.wordpress.com
Postat av: Wivvi

Lycka till med flytten och huset!!

Kramar W

2008-09-02 @ 13:44:10
URL: http://wivecasblogg.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0