Värkande huvud o trötta fötter

Tänk vad en dag på Ikea kan göra?! Jättekul att komma ut lite men urjobbigt när det är folk överallt. Köpte vita servetter, det var det enda. L handlade lite mer. jag skulle vilja ha nya soffor, provsatt en del men det får vänta tills jag vinner på lotto eller nåt. Vann tio kr på en tialott idag, så det får bli en ny lott på konsum sen.
Var på Willys o handlade lite mat också innan vi åkte hem. Paniken kom krypandes redan innan jag hämtat vagnen... Stod ändå ut o fick en hel del handlat. Stod t o m kvar i kön utan att ta ett exra varv... Duktiga mig!!

Nu har jag försökt varva ner här hemma med en bok, svårt att koncentrera mig så nu prövar jag datorn en sväng istället. Ska träffa fantastiske F idag, hoppas han är lite piggare idag o inte lika sur... :) nej då, alla har vi ju rätt att va trötta ibland o då blir man inte på sitt allra bästa humör precis.

annars händer det inte så mkt kul i mitt liv för tillfället, inget som är värt att skriva om iaf. En kompis åker till Tyskland i helgen för att inhandla lite gottigt. Skulle jag också behöva göra. barskåpet är ju inte precis välfyllt efter en sommar av festande... Denna helgen blir det iaf lugnt. Funderilurar på att gå på hockeyn imorgon kanske, det är ju hemmapremiär för säsongen. Underbart!!!

Nä nu ska jag cykla bort till Konsum o köpa lite dricka o sen blir det Idol ikväll.

Simma lugnt

Dagens knas: Specifiera att din drive-in order är för att "ta med" :)

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0