Varde ljus

Tacka vet jag händiga karlar, som har några centimeter mer i rocken än vad jag själv har... har länge försökt mig på att byta lampa i hallen... men jag har inte nått riktigt. Vilken tur att Fantastiske F kom på besök o hjälpte mig. Han fick med en matlåda tills imorgon också, ugnspannkaka med bacon... Hoppas det smakar.

var hos psykologen idag, jobbigt o sitta där o snora. Men men, kunde inte med att avboka ännu en gång. Hon ska ha en bäbis... Var lite jobbigt att se. På torsdag var det ju meningen att jag skulle fått min lilla bäbis... :( Grymt svårt att tänka på det fortfarande faktiskt. Jag hade ju liksom ställt in mig på att vi skulle bli tre i den lilla familjen, jag diezel o en liten kotte... Men det var väl inte meningen helt enkelt... Ja ja, livet går ju vidare...

Äsch, jag är på alldeles för dåligt humör för att skriva idag egentligen... Inte mkt som känns kul just nu... Saknar en person väldigt mkt! Har inte haft den gamla vanliga kontakten på länge nu, och det känns inte bra alls. Känns som om en del av mig saknas på nåt sätt... Vet inte hur jag ska göra för att allt ska bli som vanligt igen heller.

Nä, nu ska jag göra nåt annat ett tag...

Puss

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0