Nära döden?

Ni vet väl att när man nyser är man död för ett väldigt kort ögonblick?? I natt nös jag 23 ggr i rad så jag borde väl va död nu egentligen då va? Jag verkligen hatar att nysa... KAN NÅGON GÖRA MIG FRISK??? Hade som plan idag att cykla ner till biblioteket, men jag tror inte de uppskattar någon som går runt o snorar o hostar som den värsta rökaren!! Så jag får väl bli hemma idag också. Måste iaf en kort sväng till apoteket för att införskaffa ny nässpray. Den är snart slut o den är min räddning under de alldeles för långa nätterna. Borde egentligen inte mina sömntabletter göra att jag nyser o hostar i sömnen istället för att vakna hela tiden?

Jaha, så det finns verkligen fler killar som ser på de där typiska tjejserierna? Jag har då inte hittat nån förut, och nu ramlar två stycken ner på en gång nästan. Är inte världen underbar så säg? Men Idol är svårare att få en kille att se på faktiskt. Nästa audition är i Fjollträsk (ja de har sagt på nyheterna att det är tillåtet att säga så) och det kan ju bli lite kul kanske... Igår var det ovanligt många som sjöng riktigt bra. Men när det kommer in en ursöt kille som när han sedan öppnar munnen för att "sjunga" då är det ju nästan så man gråter... *mobilen ringer*

Så nu hade Fantastiske F vaknat, tänka sig, ringa o störa mitt i bloggandet...det går ju verkligen inte för sig!! :)

Någon som har nåt tips på hur man snabbast får tag i ca 15000kr?? Skulle behöva det nu... Så jag o Lisa Liten har något att festa för när vi åker till Åland!! :) Nä då, pengarna är allt till nåt annat, lite mer viktigare så att säga. (men sprit ä också viktigt)

Nä jag får väl ta o ringa den där sjuklingen nu så han inte blir alltför ledsen, hörs ikväll igen!

Och nej, jag är inte rasist. Jag har ju färgtv!!!

Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Linda

Tyvärr så infann inte min lust att åka någonstans iförrgår. Bara ville va hemma känner mig lite sliten. på måndag skulle vi kunna dra iväg en sväng. jobbar kväll då med.. trist nästan två veckors kvälls jobb. ha det! L

2007-09-13 @ 12:08:08
URL: http://linduzkarlsson.blogg.se
Postat av: sören

Hej är det bättre med fredrik efter all ompysslande.
Blir det något party i helgen må tro

2007-09-13 @ 19:26:59

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0