Längtar...

Längtar redan efter sommaren!! Det är ju hemskt att vi knappt fick nån i år. Solbrännan är obefintlig!! Sitter nu på biblioteket o skriver... Tänkte jag skulle hitta några roliga o bra böcker att läsa men det verkar svårt... Hittade en rolig svampbok så nu ska jag ut i skogen o leta annorlunda svampar!! Har man inte nåt o göra så får man hitta på nåt!! :) Kan man röka svampar??

Operation "ta hit lisa liten i helgen" har påbörjats!! :) Känner att det är dags för en liten fest igen. Alldeles för länge sen sist nu!! Nästan två veckor sen ju... Den rosa flodhästen längtar efter dig!!!

Det var faktiskt skönt med en kväll ensam hemma igår, myste med lilla pälsansiktet o såg på tv bara. Efter tips från Söte Sören o Fantastiske F såg jag på "Fråga Olle", skulle tydligen va bra. Det var över all förväntan riktigt roligt. Men Carolina Gynning sjönk betydligt i mina ögon, tyckte förut att hon var rätt så ok. Fast nu levde hon verkligen upp till myten `dum blondin` !!! Men kul att ha något att skratta åt iaf :)

I morse blev det ingen långpromenad, sov alldeles för länge. Skulle ju på möte så det var snabbdusch, frukost o racersväng med vovven innan jag slängde mig på cykeln in till stan... Grymt jobbigt, jag som är så underbart stresstålig!! NOT!!

Nu ska jag fixa en facebook tänkte jag...vad nu det innebär...tips från Lisa Liten

Puss alla




Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0