Köttbullar!!!

Har ätit köttbullar så magen står i fyra hörn mer än vanligt... Gör allt som oftast egen mat, ogillar hel- o halvfabrikat. men idag kan man ju lugnt säga att köttbullarna inte blev som de brukar. Smeten blev lite för lös, så nu ser de ut som små pyramider!! Fast de var rätt så goda ändå, med potatis, sås o lingonsylt så klart :) Så imorgon blir det pyramider för Fantastiske F att värma. Måste ju ta hand om de som är sjuka. Jaha, det lyser alltså om Fantastiske F, jag får väl se till att inte släcka den lampan då :) Säg en annan kille som gillar att se på One Tree Hill, Grey´s Anatomy och Desperate Housewifes??!! Då måste man ju bara va underbar eller?

Söte Sören, jag lovar att ställa mig närmre fönstret nästa gång du cyklar förbi. Jag vinkade ju som en liten smurf!! :)

Råkade somna i soffan förut (det får man när man är sjuk) så jag vet tyvärr inte hur det gick i matchen mellan Kina o Danmark. Nej, jag kan inte kolla på texten för min tv har inte såna nymodigheter. var glad att jag har en dator!! hi hi

Nu blir det snart promenad med hunden igen. Ikväll blir det till att sitta bakom en kudde o försöka se på Idol utan att skämma ihjäl sig. Jag menar, tror de verkligen att de sjunger bra?? man kan ju börja undra om det står rätt till hos vissa...

"bara bröst är underbart" (snott från kylskåpet)

Pusselipusspuss

Kommentarer
Postat av: sören


Hej det är bra att du tar hand fredrik så han snart blir bra lite kaos på posten annars och det finns fler som ser på dom programmen (:

2007-09-12 @ 18:40:12
Postat av: Lisa

Programmen är kalasbra. Om man ändå hade haft de rätta kanalerna... En annan gång, en annan tid? hm. Köttbullar är gott, avundsjukan är på uppgång precis som vanligt! ;)
Hörs du, söt. Pusses*

2007-09-12 @ 19:57:42
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0