Jag lyckades

Lyckades att ha en nykter helg, den första på nästan ett halvår. Hade en mysig hemmakväll istället, inte hel fel det heller faktiskt. Fantastiska F lämnade mig förut, men snart ska jag dit bort tänkte jag. Ska bara en sväng under duschen först... Tur man bor så nära varann, för det blir ett himla springandes fram o tillbaka hela tiden tycker jag :)

Nu är den stora frågan, ska man ha en lugn helg till eller blir det fest... Tål att funderas på.

Pratade med far förut. De har köpt hus o är mitt uppe i packning o allt. Flyttlasset går om två veckor, spännande!! Får väl pallra mig ner till Uddevalla snart o hälsa på dem. Var ett tag sen sist nu. Har inte träffats sen min födelsedag i somras...

I morgon måste jag ta tag i detta, de små kilona som krupit sig på det sista... Mer motion o mindre glass borde göra susen. Godiset har ju lyst med sin frånvaro i nästan en månad nu! Är vi inte duktigt så säg lilla lisa o jag!! Mitt mål är att gå ner till 55 kg, borde vara lagom. Uppdateringar kommer varje vecka, i med- eller motgång.

Nu har förresten Fantastiske F fått tillgång till min blogg, tror han trodde den innehöll massa farliga saker för kommentaren var "det var ju inte så farligt" :) Så klart jag inte skriver något farligt.... hi hi....

Missade tyvärr kalaset för syrran i Åmål idag också. Är alldeles för sjuk för att ens försöka ta mig dit ner... Förlåt!! Men du får present när vi ses nästa gång istället!! Hoppas ni åt massa tårta åt mig också!

Duschen nästa!! (dumma plommon - magknip på g igen!!)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi är jävlarimig duktiga! På torsdag är det en månad, något som kändes som en evighet för ett par veckor sedan. But what the heck, vi fixar väl det mesta? (som sagt)
Inte bara du som ska gå ner i vikt, kommer bli en pärs... Fuck ass! :/

2007-09-16 @ 17:19:17
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni är hur duktiga som helst! heja tjejorna!!! och... Fantastiske F, vänta du på allt farligt vi kommer skriva till/om dig :P

2007-09-17 @ 00:27:24

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0