I´m going nuts

Sitter framför datorn o käkar nut temptations, paprika/chili, de är så underbart goda!!  Vet ngn som skulle tycka de var grymt starka :) Denne någon fick för övrigt spaghetti o köttfärssås till middag idag. var dit bort med lite matlåda förut. det var tydligen ätbart sa han... :) Nu fick jag släpa mig därifrån o hem till vovven...det var svårt men nödvändigt. Jag är inte så otroligt pigg idag. Inte ens fest lockar, och då är det illa!! :) *knaprar nötter* det var en rätt liten påse nötter det här tyvärr... är grymt sugen på godis men jag o Lisa Liten ska inte äta godis på en månad. Har ju funkat hittills men...


vad det är svårt ibland att ta det lugnt med något...iaf när den andre är grymt på...men det är ju bara positivt iofs...gud vad jag är rörig idag...beror nog på att febern börjar komma tillbaka...

Grymt fuskigt att vissa bara är sjuk i ett par dagar innan de börjar bli friska igen. jag har varit dålig i tre veckor nu o blir bara allt sämre... kanske det beror på sällskapet?? nä det kan jag väl aldrig tro.


Jösses vad detta kommer bli en ovanligt tråkig helg utan Lisa Liten o de andra åmåliterna. Det är ju tradition med fest hos mig varje helg ju!!! Ska ni hoppa det nu? Kanske lika bra för jag bör nog ligga nerbäddad i sängen/soffan egentligen. Och så sitter jag här istället...inte bra...

Tänk vad trevligt att helt plötsligt få ett gulligt sms "hej du vännen" från ngt nummer man inte känner igen... Ännu trevligare när man får reda på att det är Söte Sören med den gulliga dialekten :) vad bra det är med datorer. Nä nu ska jag tillbax till msn istället.

Trevlig kväll!!


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0