I behov av en dusch

Inte bra att sova middag...man blir ju urseg!! Ska försöka pigga upp mig med en dusch tänkte jag.

Var meningen att vi skulle ta en liten sväng till Säffle idag o gå på marknad men vårt underbara väder avskräckte oss. Spöregn!!! Blir till att kolla på nån film i em o mysa istället.

Lisa Liten ringde igår o var full o go, lite avis faktiskt!! Men en annan kämpar ju med kilona då kan man inte va ute o festa hela tiden. Dessutom behöver jag bli frisk nån gång också.

Inte mkt med mig idag så det får väl räcka så här. Det är rätt många som läser min blogg, kul! Ännu roligare vore om ni ville lämna avtryck ibland också :)

Pusselipusspuss

Kommentarer
Postat av: angelica

Hej!!! hoppas du kommer i håg nånting av mig.
gick ju i samma klass som din syster ida från förskolan till 9: klass... kompis med jojjo,sara och lisa liten....hihi världen e så liten alltså.
Var oxå på marknaden men satt i en bil för det spöregnade ju som aset alltså.
så vi åkte till godishuset med barnen och sen till profab så dom fick varsin leksak i alla fall.....
hoppas allt e bra? vi ses ju den 27:e oktober då jojjo kommer få det skoj förhoppningsvis.
ha det kalas bra vi ses...

2007-09-29 @ 14:42:24

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0